Contact & support

Adres

Next Gen Networks b.v.
Professor van der Waalsstraat 1
1821 BT Alkmaar

Telefoonnummer: 088-638 00 00

Email: info@ngnetworks.nl

Bedrijfsnaam
Telefoonnummer
Email
Naam
Bericht

Contact & support

088-638 00 00

CTI

NG Networks CTI is een krachtig, verenigde communicatiesoftware suite die gebruikers in staat stelt tot een hoge mate van integratie, communicatie en samenwerking tussen hun telefoonsysteem en hun interne bedrijfssysteem.

NG Networks CTI stelt eindgebruikers in staat om beter samen te werken en gezamenlijk, snel en efficiënt informatie over bellers te verkrijgen.

Waarom kiezen voor NG Networks CTI?

  • Verbeter de kwaliteit van afhandeling van de gesprekken en de ervaring van de gebruiker.
  • Verminder tijd en kosten veroorzaakt door het maken en ontvangen van grote aantallen gesprekken.
  • Vergroot de productiviteit en samenwerking van de gebruikers van het systeem.
  • Gebruik het volledige potentieel van uw telefoonsysteem.

Hoe werkt het?

Het uitgebreide functiegamma van NG CTI omvat:

  • Automatisch pop-up venster met contactgegevens (Popping)
  • Voorbeeldvenster
  • Adresboek
  • Belgeschiedenis
  • Aanwezigheid
  • Berichten
  • Productsuite
De NG Networks CTI-desktop cliënt is in drie versies verkrijgbaar: 'Basic', 'Advanced' en 'Premium'.

Elke versie levert alle functies voor de controle van oproepen, de belgeschiedenis, opzoeking/popping, aanwezigheid bij het toestel en integratie met Microsoft Outlook, Lotus Notes, Google Contacts en Places.

NG Networks CTI Advanced is aangevuld met het aanwezigheidsvenster – 'gecombineerde weergave', selectie van een voorkeurstoestel, beschikbaarheidsacties en voorbeeldweergave van bellers op alle toestellen.

NG Network CTI Premium maakt de integratie met een groot aantal populaire CRM-toepassingen mogelijk. Bekijk de lijst en vergelijk: klik hier.

Hier vindt u een vergelijkende lijst van de functies.


NG CTI -  Standaard Integraties

  • ACT!
  • Connectwise
  • eGroupware
  • Address Book
  • Goldmine
  • Google Contacts
  • IBM Notes
  • LDAP
  • Maximiser

  • Microsoft Access
  • Microsoft Dynamics CRM
  • Microsoft Dynamics NAV
  • Microsoft Outlook
  • National Directories
  • NetSuite
  • ODBC
  • Sage 50 Accounts
  • Sage 50 Complete Accounting

 

  • Sage CRM
  • Salesforce
  • SalesLogix
  • Sugar CRM
  • SuperOffice CRM
  • vTiger
  • Xing
  • Zoho CRM


Terug